OBCHODNÉ PODMIENKY

 1. Úvodné ustanovenie

 1.1 Prevádzkovateľom internetovej stránky www.adnailsacademy.sk je Bc. Anna Duchoňová, so sídlom 985 54 Podrečany   239, Slovenská republika, IČO: 54 692 954, email: adnailsacademy@adnailsacademy.sk, t. č. +421 918 483 923.                           1.2  Predávajúcim je Bc. Anna Duchoňová, so sídlom 985 54 Podrečany 239, IČO: 54 692 954, email:   adnailsacademy@adnailsacademy.sk, t. č. +421 918 483 923.                                                                                                             1.3  Dodávateľom služieb ponúkaných v e-shope www.adnailsacademy.sk je Bc. Anna Duchoňová, so sídlom 985 54   Podrečany 239, IČO: 54 692 954, email: adnailsacademy@adnailsacademy.sk, t. č. +421 918 483 923.                                       1.4  Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý prostredníctvom e-shopu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č.   102/2014 Z. z. sa spotrebiteľom rozumie fyzická alebo právnická osoba, ktorá nenakupuje tovar pre účely jeho predaja   iným osobám, za účelom podnikania alebo výkonu zamestnania či povolania.                                                                                 1.5  E-shopom je počítačový systém umiestnený v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie   tovarov alebo služieb.                                                                                                                                                                               1.6  Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane   kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.                                                                                                                             1.7  Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu predovšetkým prostredníctvom e-shopu, e-mailovej komunikácie   ako aj telefonickej komunikácie.                                                                                                                                                               1.8  Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia, Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj, Dolná 46, 974 00 Banská   Bystrica 1, Odbor výkonu dozoru, tel. č. 048/412 49 69, 048/415 18 71, 048/415 18 73, fax č. 048/412 46 93.

 2. Cena

 2.1   Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné.                                                                                                                           2.2.  Nie som platca DPH.                                                                                                                                                                     2.3   Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.

 3. Objednávka

 3.1  Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane   kompletného vyplnenia objednávkového formulára. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované   údaje v objednávke.                                                                                                                                                               3.2  Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva pre   spotrebiteľa záväznou.                                                                                                                                                                           3.3  Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len   na základe vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.         3.4  Kupujúcemu je po vytvorení objednávky v e-shope automaticky generovaný e-mail s potvrdením prijatia objednávky   e-shopom. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods. 3. tohto článku.                                                                             3.5  Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru.

 4. Platobné podmienky

 4.1  Za tovar a služby v e-shope je možné platiť len prevodom na účet vopred.                                                                           4.2  Predávajúci môže poskytnúť  zľavy podľa dohody.                                                                                                                           4.3 Prijatá záloha za individuálny kurz je vratná do 24 hodín po zaplatení, inak je považovaná za záväznú a nevratnú.

 5. Dodacie podmienky

 5.1  Predávajúci je povinný ihneď po obdržaní platby za službu zaslať kupujúcemu službu, ktorú si objednal.                           5.2  Ak je služba skladom, je expedovaná ihneď po prijatí platobných prostriedkov na účet predávajúceho, v čo   najkratšom čase.                                                                                                                                                                                           5.3 Po obdržaní platby od zákazníka je zákazníkovi zasielaná faktúra (daňový doklad) k tovaru alebo službe.                             5.4  Predávajúci realizuje dopravu služby ku kupujúcemu prostredníctvom elektronickej pošty cez email zákazníka.

 6. Poplatky za prepravu

 6.1  Pri zakúpení workshopu nie je doprava účtovaná. 

 7. Prevod vlastníckeho práva

 7.1  Vlastnícke právo neprechádza z predávajúceho na kupujúceho, pretože sa jedná o službu, ktorá sa zapožičiava   zákazníkovi na jeden rok, po uplynutí tejto doby stráca zákazník právo užívania konkrétnej zakúpenej služby –   workshopu. 

 8. Storno kúpnej zmluvy

 8.1  Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona   č. 102/2014. Z.z.

9. Práva a povinnosti zmluvných strán

  9.1  Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci a kupujúci.                                                                                                            9.2  Kupujúci je povinný zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu.                                                                                9.3  Predávajúci je povinný dodať zákazníkovi službu, za ktorú zákazník riadne zaplatil.                                                        9.4  Spolu so službou zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k službe, čím je faktúra za službu.

                                     Zásady spracovania osobných údajov

  1. Prevádzkovateľ stránky zodpovedná za spracúvania osobných údajov podľa nariadenia európskeho parlamentu a rady (EÚ) 2016/679, z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, (ďalej len GDPR).
  2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje kupujúceho tretej osobe, okrem účtovníckej spoločnosti, spoločnosti zabezpečujúcej technickú prevádzku e-shopu alebo štátnym orgánom v prípade kontroly.
  3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné osobné údaje: meno, priezvisko, adresa, adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa. V prípade vytvorenia objednávky na firmu, aj firemné údaje: názov firmy, IČO, DIČ, IČ DPH.
  4. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za účelom vystavenia daňového dokladu, kontaktovanie zákazníka ohľadom objednávky, plnenie zmluvy a zaslanie certifikátu o absolvovaní workshopu. Osobné údaje sa nebudú ďalej spracúvať spôsobom, ktorý nie je zlučiteľný s týmito účelmi.
  5. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované v bezpečnostnej smernici.
  6. Právny základ spracúvania osobných údajov: a) Spracúvanie osobných údajov (meno, priezvisko, titul, ulica a číslo, PSČ, mesto, firemné údaje) je nevyhnutné podľa osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná. Predovšetkým podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty. b) Spracúvanie osobných údajov (email, telefónny kontakt) je nevyhnutné na plnenie zmluvy.
  7. Doba uchovávania osobných údajov: 10 rokov.
  8. Kupujúci dáva súhlasom s Obchodnými podmienkami, zároveň svoj výslovný a bezvýhradný súhlas, aby prevádzkovateľ spracúval jeho osobné údaje na vyššie uvedené účely, počas vyššie uvedenej doby a vo vyššie uvedenom rozsahu. Kupujúci má právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas. Odvolanie súhlasu nemá vplyv na zákonnosť spracúvania vychádzajúceho zo súhlasu pred jeho odvolaním. Kupujúci je povinný poskytnúť pravdivé a aktuálne osobné údaje. Práva kupujúceho upravuje kapitola 3 GDPR. Ide napr. o právo podať sťažnosť dozornému orgánu, o práva namietať proti spracúvaniu, právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k osobným údajom týkajúcim sa dotknutej osoby, právo na opravu alebo vymazanie alebo obmedzenie spracúvania osobných údajov, ako aj právo na prenosnosť údajov.

                        ZÁSADY COPYRIGHT K ONLINE WORKSHOPU

 1. Kupujúci sa zaväzuje, že obsah online workshopu nebude žiadnym spôsobom kopírovať a zdieľať s inými osobami.   Kupujúci nesmie obsah videí a poskytnutých súborov nikde zverejňovať.

 2. Kupujúci, ak je zároveň aj školiteľom manikúry a  nechtového dizajnu, nesmie techniky obsiahnuté v tomto online   workshope kopírovať či napodobňovať a obohacovať sa tým. 

 3. V prípade, že dané podmienky poruší, predávajúci môže požadovať ušlý zisk v plnej výške a zmluvnú pokutu vo   výške od 5.000€ do 10.000€.

 Súbory Cookies

  1. Tieto webstránky používajú súbory cookies na zapamätanie si používateľských nastavení, pre lepšie prispôsobenie reklám záujmom návštevníkov a pre nevyhnutnú funkcionalitu webstránok.

 Záverečné ustanovenia

  1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačné podmienky aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny Všeobecných obchodných podmienok alebo Reklamačných podmienok, sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých Všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné na internetovej stránke predávajúceho.
  2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto Všeobecných obchodných podmienok sú aj Reklamačné podmienky.
  3. Tieto Všeobecné obchodné podmienky a Reklamačné podmienky sú zverejnené na internetovej stránke e-shopu.
  4. Inak neupravené vzťahy v týchto Všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach (prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č. 40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č. 122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
  5. Tieto Všeobecné obchodné podmienky vrátane ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 01. mája 2022.

                       Reklamačné podmienky internetového obchodu
                                                        (e-shopu)

                     neoddeliteľná súčasť všeobecných obchodných podmienok

 1. Reklamácia

 Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený len u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.

 Na účely týchto reklamačných podmienok je:                                                                                                             Poskytovateľom: Bc. Anna Duchoňová, so sídlom 985 54 Podrečany 239, IČO: 54 692 954 (ďalej len „Poskytovateľ“),               Spotrebiteľom sa rozumie Záujemca – fyzická osoba, ktorý uzavrel zmluvu s Poskytovateľom a služby využíva pre svoju        vlastnú osobnú potrebu (ďalej len „Spotrebiteľ“).                                                                                                                    Službami sa rozumejú vzdelávacie a s tým súvisiace služby, ktoré ponúka Poskytovateľ – organizácia a realizácia                    vzdelávacích podujatí, školení, kurzov, tréningov, konferencií, online školení, webinárov, videoškolení (ďalej len „Služba“).                                                                                                                                                                                        Reklamáciou sa rozumie uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady poskytnutej služby.                                                Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania, odstránením vady poskytnutej služby, vrátením           ceny účtovanej za poskytnutie Služby (vrátenie účastníckeho poplatku alebo jeho časti), poskytnutím primeranej zľavy         z ceny za poskytnutú službu, výmenou služby za inú Službu, alebo odôvodneným zamietnutím reklamácie.

 2. Zodpovednosť za vady

 2.1  Záujemca berie na vedomie, že informácie, ktoré sú uvedené na webovej stránke Poskytovateľa majú informatívny   charakter a že Poskytovateľ zodpovedá za správnosť, úplnosť a aktuálnosť týchto informácií.                                                       2.2  Poskytovateľ nezodpovedá za bezchybné fungovanie svojich internetových stránok alebo za rýchlosť internetového pripojenia a takisto za to neposkytuje žiadnu záruku.                                                                                                                      2.3  Zodpovednosť Poskytovateľa voči Záujemcovi v prípadoch prerušenia alebo obmedzenia poskytovania Služby z              dôvodov na strane Poskytovateľa je obmedzená len na zodpovednosť obnoviť poskytovanie Služby. Túto povinnosť                Poskytovateľ nemá v prípade úplného zastavenia poskytovania produktu alebo služby.                                                                

 3. Uplatnenie a prijímanie reklamácie

 3.1 Záujemca má právo uplatniť si reklamáciu na:                                                                                                                                        a) správnosť výšky ceny zaúčtovanej za poskytnutú Službu,                                                                                                                  b)  kvalitu poskytnutej Služby.                                                                                                                                                      3.2   Reklamáciu si musí Záujemca uplatniť u Poskytovateľa bez zbytočného odkladu, najneskôr do 15 dní po zakúpení a      poskytnutí Služby.                                                                                                                                                                                3.3  Reklamácia môže byť podaná písomne na adresu: Bc. Anna Duchoňová, 985 54 Podrečany 239 alebo emailom                  na: adnailsacademy@adnailsacademy.sk.                                                                                                                                                 3.4  Pri uplatnení reklamácie musí byť zrejmé, kto reklamáciu podáva a čo je predmetom reklamácie. Záujemca uvedie        svoje kontaktné údaje (adresu trvalého bydliska/pobytu, telefónne číslo, emailová adresa) a presne opíše, ako sa vada              prejavuje  – ako a kedy došlo k zníženiu alebo obmedzeniu kvality poskytnutej Služby. V prípade, ak sa jedná o r                    reklamáciu správnosti vystavenia a vyúčtovania dokladu za poskytnutú Službu, Záujemca uvedie aj číslo faktúry.     Záujemca tiež uvedie číslo účtu, na ktorý si  žiada prevzatie vybavenia reklamácie.                                                                  3.5  V prípade, ak reklamácia neobsahuje požadované náležitosti, Poskytovateľ je oprávnený vyzvať Záujemcu o   doplnenie požadovaných údajov a upresnenie reklamácie.                                                                                                              3.6 Dňom uplatnenia reklamácie je deň, kedy Záujemca uplatnil reklamáciu, ktorá obsahovala všetky požadované     náležitosti (ako je uvedené v bode 3.4), t. j. v deň keď bola písomná reklamácia Poskytovateľovi doručená. V prípade, ak   uplatnená reklamácia neobsahuje všetky požadované údaje a náležitosti (podľa bodu 3.4), reklamačné konanie začne až   dňom doručenia všetkých požadovaných údajov. Ak Záujemca požadované údaje nedoplní ani po výzve Poskytovateľa,   reklamácia bude považovaná za neopodstatnenú.                                        

 Kontakt: Bc. Anna Duchoňová, 985 54 Podrečany 239, Slovenská republika, adnailsacademy@adnailsacademy.sk  

Kontaktné údaje - office

Sociálne siete